Thursday, July 7, 2011

" ninie azriena 1st giveaway : kau muzik dihatiku "

wah2...bila baca syarat2 GA nie da cam sesi nak tujukan lagu plak..ala cam kat radio tur!!! napa ummi cakap cam nie..nak taw lebih lanjut..jom KLIK SINI
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
ummi suka sangat dengan lagu TERCIPTA UNTUKKU nyanyian KUMPULAN UNGU (BAND INDON)..jom layan lirik lagu nie..perghhh menusuk kalbuku...EHEM2 ummi tujukan lagu nie untuk my love hubby & my love sweet
~
~
~
~
Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu

p/s : kalo korang pernah dengaq lagu nie..mesti korang pon terlayan sama....apa pon thankz to my love sahabat, Cik Rashda binti Mohd Pathi sebb promote kat aku lagu nie dan bagi aku pinjam cd lagu band ungu semata2 nak dengaq lagu nie...
~~~~~~~~~~

UMMI minta izin TAG MY FRENZ lebih ya :