Tuesday, April 19, 2011

AkusZ n my hOmEtOwN (09-17 ApRiL 2011)

09.04.2011 SABTU
my mom wit love dtg umah aku ngan my atok n my tok tan..teruja toi aku menyambut kedatangan my mom..lama beb (4bln xjumpa)rindu sgt kat mak...
10.04.2011 AHAD
aku balik kampung ngan my sweet n my mom nek flight air asia..my hubby hantaq..koi 730 kuaq umah sampai 8.10 pg...semangat hehehe sodih nengok muka hubby aku..babaye sayangku..yuhuuuu.jom mak n my sweet ..flight da parking..good bye putrajaya utk 8 hari...welcoming pulau pinang my hometown wit love..balik kampung sambil2 wat qeja kat sana..kira sambil menyelam minum ayaq ler..my sweet alhamdulillah xbanyak ragam..masa nak fly, my sweet tidoq pas nyusu..bila nak turun dia da jaga..suka dia dok dlm flight.kekeh gelak..alhamdulillah aku selamat sampai airport bayan lepas, penang..my abah wit love da tunggu dengan senyuman yg menawan(membuatkan aku sedih melihat wajah yg banyak membantuku tanpa mengenal eti penat lelah membesarkan ku)abah,anakmu da pulang..ku salam nak peluk xsompat sebb jalan jem plop..sonok aku nengok my abah n my mak tengok cucu AKA my sweet da besaq dan makin semangat..xsabaq aku nak sampai kampung..windunyer aku pada mereka yang berada di pokok sena..windu kat my si cerdik pandai bulat nur shafiqah n my twins nur shahirah + muhammad irfan..suka tgk anak2 buah yang da makin banyak ragam..da nak bleh jalan twins..jap jer rasa yer..n new my anak buah anis qhallesya..kiut miut..my sweet da banyak kengkawan..suka dia..huhuhuhuhu