Tuesday, April 5, 2011

AkusZ n My KpSL 2011

05.04.2011 SELASA
rini kat opis aku tinggai dengan TM n TH.sebb member2 aku g outstation AKA jaga exam KPSL PENGUATKUASA JPJ SEMALAYSIA..boring tu xder la sangat cuma sepi jer...aku bwk berokband tapi lambat nak mampos..so, pkai jap jer n aku totop tros ( mood > sakit hati jer tgk lampu neon nan biru berkedip2 -dlm hati *aku da bayaq bil taw cuma berok nie saja wat haku hangin*)hurmmm TM blanja mamam nasi lemak (sodap gak tapi xtaw dia beli kat ner )aku bancuh teh "0" jer..aku minum milo (huhuhu)aku bawak roti gardenia butterskotch + cadbury bytes (setiap gigitan mencairkan aku..ye ker)boring2 bleh kunyah2 sambil layan lagu..tadik yang mamam, PJ,TR,TH n TM bersama akusz..konyang plop tengah ari nih.malasz nak turun kafe buy mamam..konyang lagik..TM kata nak balik..aku nak numpang lah..bleh zzzzzzzzzz..huhuhu

PETANG - punya syioq tidoq..sekali terjaga tup2 koi 2.30 ptg..mak aiii da lambat nih..da lorh xsolat lagik.adoi3 hurry up..hurry up..tros masok bilik ayaq cuci muka + amik wudhuq then salin baju qeja n solat..da selesai tarok toner skit kat muka n amik beg tros blah g bus stop..tunggu bas la apa lagik..kalo cc ada leh la tumpang..nasib ler..nek bas 100 koi 2.53 sampai opis koi 3.05..ikut shortcut kat bukit then tembus kat SPRM ( p/s : thanKz NURUL HANIS BINTI ZURAIDI tunjukan aku shortcut yang tersangat dekat dan pantas)sampai kat bilik opis aku..tengok kunci lagik..aik mana TM nie?kata da dtg!!!.musykil2..5 min aku masuk bilik tros TM nyusul..dia da sampai awai tadik, tapi terjumpa TK..tu yang sembang panjang tur..tapi jap jer dia masok balik, dia tros kuaq tergesa2..meeting katanya..hurmm.ada aku kesah..so let' dance n do party..ahakz.lalala..tapi aduyai xsompat habis satu lagu , TM da masok..hurmm so, let's syuh.syuh (diam la tur)pas tur TR masok di ikuti PJ n TH..dok bincang apa ntah (xamik pot) pas tur PJ kuaq..dlm setengah jam dia masok bawak kuih apam(katanya balance meting tadik kat bilik XXXX)pas tur dia soh aku amik teko then p amik ayaq tea kat bilik meting tur..aku pong bermalas-malasan ler..
(amik gak ler)ada mamam2 skit (ayaq tea+kueh apamwarna-warni)..selamat aku untuk ESOK!!!!..cuba teka???? HUHUHUHUHUHU

06.04.2011 RABU
tinggai aku n TH jer..TM p akademi melaka..aku dtg opis wit my hubby..turun buy mamam(bihun goreng+teloq goyang)bancuh cocoa collagen (bertenaga skit) jap g koi 9.00pg tkp nak jumpa staff2 dia (yang terpilih jer)TH amik alih tugas aku sebagai operator exam hik3..9.45 abis meting..lupakan pasai meting(buat kusut jer pikiaq)..let's dance n do party..memg masyuq arr..dapat mamam nasi lemak(EN NAFAZLI)makacih sebb chedap..then k.ju plop kasi nasi goreng AKA nasi hujan panas yg xabis time meting kemarin..akusz+bos+EHA mamam lorh..aku wat teh tarik kaw2 punya..huhuhuhu
bos aku bg aku balik awai + dtg lambat..suke-suki..hurmmmm time dlm bas waktu aku balik..tiba-tiba kedamaian aku diragut..aarrgghhhh..AKU XSUKA + AKU BENCI (pendam sendirik).ada patut bas 100 tiba2 p ubah haluan mengikut jalan yang aku rasa tersangat panjang..nasib badan.1205 kuaq sampai umh 100 tepat..APA HAMPA QHASA????..sompat aku siapkan rencah tuk dinner mlm nie (udang+sotong goreng kunyit DAN kangkung goreng pedas)perghhhh teruja aku nak masak tuk dinner wit my hubby..lama bonar xcook2..nak wat gano hubby xbg..kecian katanya..tapi aku suka masak +2 tuk my lovely hubby n my sweet(cam da bleh kunyah jer baby aku nie)koi 3.15 aku sampai opis..cam besa qeja aku dance n party sengsowang lorh...4.40 balik umah..

07.04.2011 KHAMIS
dtg jer cam besa la qeja aku yang xbertauliah tur...PAHAM SENDIRIK K..aku qhasa hangin plop page2 nie..jadi aku pong diam jer..berjela di tanya sepatah aku jawab..lantaq la..ada aku kesah..aku balik tengah ari cam besa..yang klako nyer..aku da nek bas betul dah tapi ada ka patot aku p turun kat alamanda..nak wat apa nyer..padan muka tunggu la bas laen plop..sampai umah aku set jam tros tidoq la..konon2 nak bangun koi 1.45. at last bangun koi 2.30..kelam kabut..mana nak solat lagik..nak tunggu bas lagik (dlm hati - cam xpenah lambat jer)so pergerakan aku jadik slow emotion lah..3 lebih gak sampai opis..masuk jer pintu bilik da nampak TR,TH,TM,PJ N EHA..depa dok mamam..dlm hati arghhhh sudah..(maksud terselirat)aku pong join gak lar..xsompat mamam..sompat bancuh cocoa collagen..tenaga beb..balik cam besa..rini tengah ari xsempat buat rencah tuk dinner, so tros aku buat bila kau balik jer..mandi solat amik my sweet..n masak ( menu : sayur kailan goreng ikan masin + ayam N lobak goreng kunyit )sompat basuh baju my sweet..n zzzzzzzzzzzz

08.04.2011 JUMAAT
aku lambat rini.selalu my hubby hantaq tapi rini dia kena g awai sebb ada senaman apa ntah..6.20 dia da kuaq ngan BFF dia..so kelam kabot skit r aku page nie..bangun memg da awai..tapi yg tensyen sebb tunggu bas tur..sampai opis pong lambat lah..page kat opis ada KM,PJ,TM,EAZ N AKUSZ..huhuhu..