Friday, June 17, 2011

GA "Kisah Klasik Kita"

kengkawan..tentu korang ada nostalgia yang paling indah antara korang ngan ur hubby @ wife kan..tentu sekali detik pertemuan AKA pandang pertama....jom share sambil ber"contest"...KLIK SINI
~~~~~~~~~~~~~
saya kenai ngan my love hubby..melalui my BFF..Puan Amy..kebetulan my hubby adalah BFF kepada hubby Puan Amy(PA)..kelakarkan..BFF kawen BFF...time tu saya suka2 temankan MY BFF kuaq 1st date(sebb kenai melalui phone jer..konon2 silap nombor) kat taman titiwangsa,KL...hubby PA bwk my hubby teman (sebb pakai keta my hubby) depa amik saya ngan PA kat umah di putrajaya, depa tinggai kat KL..takut gak time tur..mana taw depa kidnap ka..kan naya.hehehe.tapi jiwa muda..kira nak sonok ja..p jumpa gak..PA da kenai lama kan ngan hubby dia..cuma xpenah jumpa ja..alkisah..PA p la dating ngan hubby dia..saya plak p dating AKA versi suaikenai ngan my hubby...sebabkan saya nie jenis peramah...jadi pertemuan kami lebih rancak dari pertemuan MY BFF, PA...senyap ja...huhuhu...sompat lagik tukaq no.phone..so, dari pertemuan pandang pertama bertukaq menjadilah pertemuan yang kedua dan seterusnya..setahun saya mengenali my love hubby.sehingga satu ketika..my love hubby melamar saya untuk menjadi suri di hatinya...ALHAMDULILLAH...kami sah menjadi suami isteri dengan sekali lafaz....baru 2bulan melayari bahtera rumahtangga..kami menerima berita yang amat ditunggukan...ALHAMDULILLAH..saya disahkan hamil....kini, my sweet saya ,seorang puteri sudah berumur 8bulan....
TERIMA KASIH PADAMU YA ALLAH DI ATAS PERTEMUAN YANG TELAH ENGKAU TENTUKAN DALAM HIDUP KAMI & TERIMA KASIH JUGA ATAS ANUGERAH TERINDAH YAKNI ZURIAT YANG ENGKAU BERIKAN SEKALIGUS MENYERIKAN LAGI RUMAHTANGGA KAMI....AMIN

ummi nak tag my love frenz :
mamarayyan, masduranisaqaseh, mamairfan