Wednesday, June 1, 2011

sWeet M3moRY WIt..CC hasiah

lama aku xcoret2..hurmmmm..asyik dok layanzz contest jerk...sejak2 terjebak + ketagih plop but xcrazy lagi yer...pape pong kredit to my love frenz mamairfan,mamarayyan,masduranisaqaseh....sebb tunjuk ajar hampa2 kat aku untuk mengedikz2kan diri ber'contest'...hehehe...p/s: korang2 yang membaca blog nih kalo nak layan contest..jom serbu my blog @ blog2 kengkawan aku.intai2 contest yang sesuai ngan korang then layanzzz...wokeh..aku bukan nak citer pasai contest pong cuma tadi tur selingan je...aku nak story about sweet memory ...jeng2...sweet memory nie baru jerk berlalu (awai bln 5) ..al kisah..my love CC name PUAN HASIAH BINTI ZAINAL ABIDIN telah selamat bersara sebagai seorang pejawat awam...ALHAMDULILLAH..syukran...(dlam hati aku nie terdetik gak..hope sangat dapat merasa bersara mcm cc..yelah mengharung pahit getir bekerja sebagai seorang penjawat awam..pengalaman yang sangat bermakna..) namun kita hanya merancang tapi ALLAH S.W.T yang menentukan ..hurmm pape pon, xsalah kan meletakkan harapan..harapan itulah yang akan membakar semangat kita...chaiyoq2..(p/s : jgn terlebih harapan ..kang rentung plop)..aku sompat snap pic2 hari last kitaorang bersama CC HASIAH...jom layanzzz
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" sepak kang " hehehe











untuk pengetahuan korang2 semua ~ CC HASIAH adalah cc yang terbaek wok...cc paling gila2...cc paling sporting....cc yang kita bleh kongsi apa saja...cc paling rajin...cc paling vogue....cc segalanya...thankz sesangat cc sebab hadir dalam hidup warga kompetensi...salam peluk cium untuk CC HASIAH..EEEEMMMMUUUUAAAHHHHH