Thursday, March 10, 2011

AkusZ n my Love2Ly HUbby

aku - seorg yg comei ( perasan teramat sgt )hapy good lucky,mood ubah2 mcm manusia laen gak..kalot skit tapi copat dan sepantas jalanku..ahakz
my hubby - agak tegas tapi still berhemah, muka innocent jer...klako giloz kalo time wat muka sememehnyer...(aku plak yg benci nengoknyer tp sweet aku suka sampai kekek gelaknyer...)

story
aku mula kenai my hubby melalui bff aku, amy..sepatutnya qeja aku cuma pegi meneman amy g jumpa mr tamin dia AKA hubby dia skunk..tapi laen plop jadik nyer..aku & hubby tangkap cintan plop..ish3..itula jodoh ..kita mampu merancang tapi segala-galanya YANG MAHA KUASA menentukan..we all kenai ckup 1 taun...then my hubby tanya aku nak kawen x? giloz..soalan jenis apakah itu? wink..wink..aku ckap dtg umah aku tanya family aku k..dia senyum..senyum yg aku paling nyampah AKA senyuman penuh lesong batu tu lah BUAT AKU suka kat dia..then time raya aji , dia nak ikut aku balik hometown aku..konon nak kenai2 ngan family aku AKA memtua dia skunk..apa oghang tua2 ckp..nak anak kena mengorat mak bapak dulu...skunk nie dunia terbalik terlebih ngorat anak baru nak adjust mak bapak..mujuq depa berkenan, kalo x,ada gak yg lari kawenyer...ish3 syioh..syioh..syioh..minta jauhkanlah benda2 yang terpesong lagu tur..
ALHAMDULILLAH..syukur kepada-MU YA ALLAH kerana memberi aku sinar kebahagiaan..skunk aku sudah bergelar isteri kepada my hubby..30.10.2009