Sunday, March 13, 2011

GeLaGaT mY hUbBy wiT mY sWeEt


hye u all, nilah gelagat n teletah my hubby tengah bagi susu kat my sweet..huahuahua time nie kat umah my bff, amy..baru sudah maman tengahari..aku ngah mamam ngan amy..hubby2 ngah membuka nursery..alpadan muka hubby2..soh bagi minum kat atas riba..tapi my hubby ckp xbrani lah, takutlah, kcian kat sweet takut dia sakit belakang ( paham2 lah kaki laki x mcm kaki wanita..keras toi )..aku kata ikut suka lah janji my sweet xtersedak..huahuahuahuahua..

tadi petang, aku wat praktikal mandian utk my hubby mandikan my sweet tuk khamis n jumaat nie sebb pengasuh amik cuti rabu, khamis n jumaat (dia balik terengganu) rabu aku amik cuti..huhuhu demimu my sweet..adoyai klako giloz la bila my hubby wat qeja yg dia xpenah wat (mandikan baby) mcm2 jadinya..semestinya tangan still keras..xconfident plop aku nengoknya..tap its k..kurang2 nak gak dia mencuba dari xnak amik taw lngsung kn..pape pong...luve my hubby sooo muchhh...